Toimitusehdot, voimassa 1.1.2020 alkaen:

1. Yleiset ehdot



Hifi.fi on AutoStudio Oy:n (0640931-7) ylläpitämä verkkokauppa. Tavoitteenamme on aina mahdollisimman tyytyväinen
asiakas, joten olethan meihin heti yhteydessä, jos jokin asia herättää
hämmennystä tahi hiertää mieltä!
Tilauksiin sovelletaan
tilaushetkellä voimassaolevia
hintoja sekä toimitus- ja maksuehtoja. AutoStudio Oy ei
vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat force majeure -esteistä. Tällaisina
esteinä pidetään ennalta-arvaamattomia seikkoja tai olosuhteita, joihin
AutoStudio Oy ei
ole toiminnallaan voinut vaikuttaa
ja jotka eivät ole kohtuudella ratkaistavissa. AutoStudio Oy on
velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ensi tilassa tällaisista esteistä.
AutoStudio Oy
pidättää oikeuden muuttaa näitä sopimusehtoja yksipuolisesti ilman
ennakkoilmoitusta.



2. Asiakas



AutoStudio Oy myy tuotteita
ja
palveluita kuluttaja- sekä yritysasiakkaille. Verkkokaupassa
noudatetaan kuluttajasuojala
in
säädöksiä
etäkaupasta.



Asiakkaan velvollisuutena on tilausta
tehdessään luovuttaa sellaiset yhteystietonsa, jotka sisältävät vähintään
nimen, osoitteen, puhelinnumeron sekä sähköpostiosoitteen tilauksen ja tilaus
dokumenttien
toimittamista varten.
Varastotilanne
ja/tai toimitusajan arvio
kerrotaan parhaan tiedon valossa. AutoStudio Oy ei ole vastuussa yllättävistä viivästyksistä, mutta on velvollinen
ilmoittamaan näistä asiakkaalle
viipymättä.



3. Tietosuoja



Asiakkaiden tiedot tallennetaan AutoStudio Oy:n ylläpitämään
asiakasrekisteriin
, jota
käytetään ainoastaan asiakassuhteen hoitamiseen ja asiakkaan antaman
suostumuksen rajoissa yhteydenpitoon
. AutoStudio Oy ei
luovuta osoitetietoja suoramarkkinointia varten kolmansille osapuolille.
Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin
ottamalla yhteyttä
meihin (shop@hifi.fi). Hifi.fi sivustolla
käytetään evästeitä. Evästeillä parannetaan
asiakaskokemusta ja niitä saatetaan käyttää
tarjousten
tai tuotesuositusten
ehdottamiseen. Asiakas voi kieltää evästeiden käytön omasta verkkoselaimestaan.



4. Hinnat, takuu ja tuotteet



Hifi.fi verkkokaupan hinnat on esitetty kotimaisessa valuutassa (€) ja ne sisältävät
arvonlisäveron (24 %). Tuotteiden takuu määräytyy tuotteen valmistajan
takuuehtojen mukaisesti
. Pääosin
tuotteilla on yksityiskäytössä kahden (2) vuoden takuu
.
Ammattikäytössä takuu on aina
yksi (1) vuosi. Varaamme oikeuden muuttaa t
uotteiden, toimituksien ja asennuksien
hintoja. Näissä harvoissa tapauksissa taustalla on yleensä jokin selkeä syy
tarkistukseen, kuten kohonneet valmistajahinnat.
Varaamme
oikeuden teknisistä
tai inhimillisistä virheistä johtuvien hintojen muutoksiin. Toimituskulut ilmoitetaan
verkkosivustolla ja ostoskorissa.



Tilaus voidaan joutua jakamaan useampaan
lähetykseen
, mutta tällöin
olemme ensin yhteydessä asiakkaaseen
. Jälkitoimitamme
tuotteet veloituksetta. Varaamme oikeuden toimittaa
kampanjatuotteita 1 kpl per asiakas.
Varaamme myös oikeuden olla toimittamatta tilausta, mikäli tuotetiedoissa on
ollut hintavirhe (esim. tuotteella ei ole
järjestelmävirheen takia hintaa
ollenkaan), tai jos tuotetta tai sitä korvaavaa tuotetta ei ole enää
saatavilla
.



5. Palautusoikeus



14 päivän palautusoikeus.



Jos et ole valitsemaasi tuotteeseen syystä
tai toisesta tyytyväinen
, voit
palauttaa sen (alkuperäiseen laatikkoon uutta vastaavassa kunnossa ja
alkuperäisin varustein/lisukkein/kaupanpäällisin paketoituna). Tällöin
hyvitämme siitä täyden hinnan tai vaihdamme tuotteen toiseen. Palautus- ja
vaihto-oikeus koskee suurinta osaa tuotteista
. Asiakkaalle kustomoidut tai muut erikoistilatut
tuotteet eivät ole palautettavissa. Tässä tapauksessa asiasta ilmoitetaan
tuotetiedoissa. Huomaathan, että emme voi hyvittää
palvelutuotteita, kuten asennuspalvelua tai järjestelmän
kalibrointia
. Tuotteen voi luonnollisesti palauttaa myös suoraan
AutoStudio/Hifi.fi
myymälään.



Verkkokaupasta
ostetun t
uotteen palautukset tehdään aina alkuperäiselle
maksuvälineelle
. Palautuksista tulee aina ensin täyttää palautuslomake.



Palautettavasta tuotteesta tulee pyytää rahtiyritykseltä kuitti ja seurantatunnus, jotka asiakkaan on
säilyt
ettävä lähetyksen
katoamisen varalta
. Mikäli palautettu tuote katoaa
matkalla, eikä
asiakkaalla
ole
kuittia, rahtiyritys ei välttämättä ota asiasta mitään vastuuta. Siinä tapauksessa
emme voi korvata asiakkaalle tuotetta, jos lähetys ei tule perille.



6. Riita-asiat



Meidän kanssamme
harvoin jos koskaan päätyy tukkanuottasille, mutta j
os
erimielisyy
ksiä ei saada ratkaistua, voi asiakas olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi) ja sen jälkeen tarvittaessa saattaa asia
kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi).



Asiakkaalla on mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission verkkovälitteistä
riidanratkaisutyökalua http://ec.europa.eu/odr
Loading...