0

Ostoskorisi on tyhjä.

TOIMITUSEHDOT JA –TAVAT


Käsittelemme tilauksesi pääsääntöisesti 1  työpäivän kuluessa. Verkkokaupan kautta tilatut ja maksetut tuotteet toimitamme Matkahuollon rahtipalveluiden kautta joko Lähellä-pakettina lähimpään Matkahuollon pakettipisteeseen tai jos paketin paino on yli 30 kg, niin bussirahtina lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen.

Mikäli haluat tilauksesi suoraan kotiovellesi, valitse Jakorahti. Jakorahdin rahtimaksu on 10,00 €.

Voit myös noutaa tilauksesi Helsingin myymälästä. Jos haluat noutaa tilauksesi Joensuun myymälästä, on siitä sovittava erikseen.

Kun rahdinkuljettaja Matkahuolto on noutanut tilauksesi, saat sähköpostiisi viestin ”Uusi tilauksen tila on: lähetetty” sekä seurantanumeron esim. MH123456789FI tai MA0940123456789.

Tämän jälkeen lähetys saapuu yleensä 1-2 työpäivän kuluessa ko. toimipisteeseen.

Rahtikirjanumerolla voit seurata lähetyksesi kulkua netissä osoitteessa http://www.matkahuolto.fi.

Kun tilaat ja MAKSAT verkkokaupan kautta rahtimaksu on Lähellä-paketille alle 100 € tilauksista 5,90 € ja yli 100 € tilauksista ei veloiteta rahtikuluja. Jakorahdin rahtimaksu on 10,00 € tilauksen suuruudesta riippumatta.

Mikäli käytössäsi ei ole pankkitunnuksia tai luottokorttia, voit tehdä tilauksesi myös puhelimitse tai sähköpostilla osoitteeseen: shop@autostudio.fi. Tällöin toimitamme tuotteet ennakolla, jolloin rahtikulut ovat:

Matkahuollon kautta toimitettuna:

     10,00 €

Postin kautta toimitettuna:

     10,00 €

Verkkokaupan kautta emme vastaanota postiennakkotilauksia. Saat toimituksen mukana ostoksestasi kuitin, joka toimii myös takuutodistuksena.

HUOM!

Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta riitä kaupan purkuun (KSL 6:14). 

 


PERUUTTAMISOIKEUS

Teillä on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta.

Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tavara on vastaanotettu.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille ( AutoStudio Oy, Säynäslahdentie 18, 00560 Helsinki, puh. 09-41500200, shop@autostudio.fi ) päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esim. kirjeellä tai sähköpostilla). Voitte käyttää peruuttamislomaketta mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. 

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suorituksen, myös toimituskustannukset. Pidättäydymme maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin tai luovutettava ne meille viivytyksettä tai viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Teidän on pidettävä vastaanottamanne tavara muuttumattomana ja vähentymättömänä.  Olette vastuussa tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Pakkauksen tuhoutuminen/puuttuminen tai tuotteen käyttöönotto aiheuttavat tavaroiden arvonalentumisen.

Ilmoita palautuksen yhteydessä tilinumero johon maksun voi suorittaa.

Vastaamme tavaroiden palauttamiskustannuksista.

 

Vaihto tai palautus Matkahuollon kautta:

Kun lähetät vaihdettavan tai palautettavan tuotteen Matkahuollon kautta bussirahtina niin muista liittää kuitti mukaan lähetykseen.

Kirjoita osoitteeksi:

AutoStudio
Säynäslahdentie 18
00560 HELSINKI

Käytä palautuskoodia 9500903.

Me maksamme rahtimaksun.

Emme vastaanota mitään lähetyksiä, jotka joudumme lunastamaan (esim. postiennakot). Kun käytät palautuksessa Matkahuollon rahtipalveluita, on palautus lähettäjälle ilmainen. Älä maksa toimituskuluja, sillä niitä emme korvaa.

Jos halutaan käyttää esim. Postin asiakaspalautusta, on siitä aina sovittava erikseen.

Aiheettomista palautuksista tai aiheettomista takuuhuolloista veloitamme todellisten rahtikulujen / mahdollisten huoltokulujen lisäksi 20 euron käsittelymaksun. Puutteellisesti palautetut tai puutteellisesti takuuhuoltoon lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin. Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen keräilyvirheenä,ota yhteyttä myymäläämme.

     - Älä koskaan lähetä tuotetta vain tuotteen omassa myyntipakkauksessa.

     - Käytä aina jotain muuta laatikkoa, johon tarrat ym. merkinnät tulevat.

     - Älä koskaan kiinnitä tarroja tai pakkausteippejä laitteen alkuperäiseen myyntipakkaukseen.

     - Myyntipakkaus pitää olla ehjä. Paketissa pitää myös olla kaikki sinne kuuluva mukana.

       (esim. ruuvit, liittimet, käyttöohjeet, muovit, pahvit, styroksit, ym…)  eli kaikki mikä paketissa on sisällä kun vastaanotat paketin.

     - Tuotteen alkuperäinen paketti on oltava virheetön. Mikäli pakettiin on liimattu esim. lähetyslappu, niin paketti ei

       ole enään virheetön. Tällöin vähennämme tuotteen hinnasta 10% arvonalenemisen takia.  

 

TAKUU

Tuotetiedoissa on kerrottu tuotteen mahdollinen takuuaika. AutoStudiosta saamasi paketin mukana tuleva kuitti on takuutodistus.

Säilytä se koko takuuajan. Noudata tarkasti teknisten laitteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain materiaalivirheet

sekä normaalikäytössä syntyneet viat. Takuu ei korvaa käyttövirheistä johtuvia vikoja, kuten subwooferin palamista.

Ota takuuhuollossa yhteyttä AutoStudion myymälään, josta saat ohjeet palautusta varten.

Takuuhuoltoon lähetettävä tuotteen mukaan tulee aina liittää tuotteen ostokuitti ja mahdollisimman tarkka kirjallinen selvitys viasta.

Tarpeettomista huolloista veloitamme aiheutuneet kulut.

 

REKLAMAATIO

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä.

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen shop@autostudio.fi tai kirjeenä Helsingin toimipisteeseen.

Erimielisyyksien ratkaiseminen. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

PERUUTTAMISLOMAKE

(täyttäkää ja palauttakaa tämä lomake vain siinä tapauksessa, että haluatte peruuttaa sopimuksen)

 

Vastaanottaja:

AutoStudio Oy

Säynäslahdentie 18

00560 Helsinki

shop@autostudio.fi

 

Ilmoitan, että haluan peruuttaa tekemäni sopimuksen, joka koskee seuraavien tavaroiden toimittamista:

 

Tilauspäivä / Vastaanottopäivä                         ___________________

Tilausnumero / Laskunnumero                                                                   

 

Nimi                    _________________________________

 

Osoite                _________________________________

 

                             _________________________________

 

Päiväys              _________________________________

 

 

 

Allekirjoitus     _________________________________

 

 

Maksutavat banneri